
Opšti uslovi korišćenja VOYO usluge
Uopšteno
Ukoliko se nalazite na teritoriju Bosne i Hercegovine, ovi Uslovi korišćenja i pružanja usluga se primjenjuju na vas.
Molimo vas da se upoznate sa uslovima korišćenja web stranice (platforme) i pružanja Voyo usluga pre daljeg korišćenja platforme (web stranice) i povezanih usluga.
RTL Hrvatska d.d. sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, Zagreb, Krapinska 45, OIB: 07330149920 (u daljem tekstu “RTL”) pruža audiovizuelnu medijsku uslugu na zahtev, trenutno poznatu kao VOYO, putem www.VOYO.ba ili druge web-stranice ili aplikacije određene od strane RTL-a (u daljem tekstu “Web stranica”), sa sadržajem dostupnim na web-stranici s vremena na vreme (u daljem tekstu “Usluga”).
Ovi Opšti uslovi korišćenja (u daljem tekstu zajednički “Uslovi korišćenja”) odnose se i obavezujući su i za RTL i za Korisnika. Korišćenjem i/ili registracijom na VOYO, Korisnik prihvata ove Uslove korišćenja kao i sve njegove izmene i dopune.
Smatra se da su korisnici korišćenjem usluge VOYO ili bilo kog njegovog dela u svakom trenutku upoznati sa aktuelnim Uslovima korišćenja i da su ih razumeli u cjelosti. Registracijom na VOYO Korisnik je obavezan da prođe kroz postupak registracije i da unese ispravnu e-mail adresu.
Registracijom na VOYO Korisnik pristaje i na korišćenje njegovih ličnih podataka od strane RTL-a u svrhe navedene u ovim Uslovima korišćenja i u Pravilima o zaštiti privatnosti.
Pravila o zaštiti privatnosti smatra se i sastavni su deo ovih Uslova korišćenja. U navedenim dokumentima možete pročitati više o načinu zaštite vaših podataka te korišćenju kolačića.
Korisnik je dužan da odmah prijavi na VOYO neovlašćeno korišćenje njegovog korisničkog računa. RTL nije odgovoran za neovlašćeno korišćenje korisničkog računa ni za eventualnu štetu nastalu na taj način. Pojedinom Korisniku može biti zabranjeno korišćenje uslugom ili delom usluge, ukoliko se ustanovi da je Korisnik kršio Uslove korišćenja.
Definicije
„Aplikacija”: označava aplikaciju VOYO koju uređuje RTL i koja je dostupna putem trgovina App Store® i Play Store®, putem kojih korisnici pristupaju usluzi VOYO na mobilnim uređajima sa iOS i Android sistemima.
„Datum aktivacije”: označava datum od kog Pretplatnik može koristiti uslugu.
„Korisnik“: svaka fizička osoba (lice) koja registruje svoj korisnički račun vezan za Uslugu skladno Uslovima korišćenja. U slučaju obrade podataka korisnika isti će se ujedno smatrati i ispitanikom.
„Pretplata“: označava pretplatu u okviru usluge VOYO, koja uz mjesečnu naknadu tokom mjesec dana i u vrijeme koje odabere korisnik omogućava gledanje sadržaja na računaru, tabletu, pametnom telefonu, pametnom televizoru, ili nekom drugom uređaju koji podržava Uslugu.
„Teritorija“: Bosna i Hercegovina.
„Pretplatnik“: Korisnik koji je fizička osoba stara 18 ili više godina sa prebivalištem na Teritoriju koja je pretplaćena na najmanje jedan pretplatnički paket.
„Probni period“: Vrijeme u kojem korisnik ima mogućnost korišćenja usluge bez plaćanja pretplate. Trajanje probnog perioda i ostala pravila vezana za isti određuje RTL.
„Sadržaj“: označava sav sadržaj.
„Lični podatak“: svaki podatak koji može odvesti ili dovodi do identifikacije Korisnika kao ispitanika.
„Pravila o zaštiti privatnosti “: interni akt RTL-a kojim se uređuje pitanje obrade podataka Korisnika, prava Korisnika kao ispitanika kao i druga relevantna pitanja za regulisanje pitanja o privatnosti Korisnika.
„Prilagođeni audio i vizuelni sadržaji kao i druge usluge“: paket usluga odnosno deo paketa usluga u kom Korisniku omogućavamo da čita i/ili gleda odnosno da mu pružimo sadržaje koji njega kao Korisnika zanimaju.
„Sajt treće strane“: svi sajtovi kojima se može pristupiti putem platforme odnosno web stranice ili društvene mreže na kojima RTL ima nalog odnosno stranicu, a koji su u vlasništvu i pod kontrolom trećih lica.
„Ugovor“: ugovor koji zaključujete sa nama, a koji obuhvata uslove koji se odnose na pretplatnike, pretplatu i probni period korišćenja usluga te Pravila o zaštiti privatnosti.
„Usluge“: sve usluge koje pružamo putem platforme odnosno web stranice, a posebno one koje podrazumijevaju digitalne usluge poput omogućavanja pristupa digitalnom i televizijskom sadržaju. Detaljnije u poglavlju Sadržaj usluge.
Sadržaj Usluge
Usluga se sastoji od audiovizuelnih sadržaja, prilagođenih audiovizuelnih i drugih sadržaja kao i usluga u odnosu na Korisnika/e i njegova/e interese kao i audiovizuelnih programskih kanala distribuiranih od strane RTL-a po sopstvenom nahođenju sa vremena na vrijeme (u daljem tekstu: “Sadržaj”). Nakon registracije računa Korisnik stiče pravo na pristup njemu prilagođenom, ali i drugom sadržaju zasnivanjem pretplatničkog odnosa sa RTL-om, skladno uslovima pretplate.
Sadržaj na VOYU je zaštićen pravima intelektualnog vlasništva. Mijenjanje, pozajmljivanje, prodavanje ili distribuiranje takvog sadržaja moguće je samo uz prethodno pisanu dozvolu RTL-a. Ukoliko se utvrdi da Korisnik neovlašćeno distribuira i/ili preuzima sadržaj dostupan na VOYU, RTL zadržava pravo da trenutno i bez upozorenja ukine pristup sadržajima na VOYU za korisnički račun za koji je utvrđeno da krši odredbe ovog članka, bez obzira na status tog korisničkog računa (korisnički račun u statusu probnog pristupa ili pretplate). RTL neovlašćenu distribuciju sadržaja može utvrditi, na primer, tehnologijom vodenog žiga, utvrđivanjem jednoznačne IP adrese sa koje su izvršene nedopuštene radnje ili sličnim metodama.
Korišćenje Usluge
Kako bi mogao da koristi Uslugu, Korisnik mora registrovati korisnički račun na način da unese podatke (elektronsku adresu i lozinku) kojima će se kasnije identifikovati i pristupati Usluzi. Tek nakon registracije korisničkog računa Korisnik može aktivirati Pretplatu i pristupiti sadržaju.
Korisnici koji imaju stalno prebivalište u Bosni i Hercegovini i koji su fizički prisutni u zemlji prebivališta u vreme registracije mogu registrovati račun za pristup Usluzi. Usluga se može primarno koristiti samo na Teritoriji.
Korisnik je u obavezi da osigura da su navedene informacije u trenutku registracije tačne i, prema potrebi, da ažurira svoj korisnički račun sa tačnim informacijama. Korisnički podaci za prijavu su lični i ne sme ih koristiti treća strana. Korisnik će čuvati podatke za prijavu kako bi ih zaštitio od neovlašćenog pristupa. Korisnik je odgovoran za svako korišćenje Usluge putem njegovog korisničkog računa. Ako Korisnik posumnja u neovlašćeno korišćenje podataka za prijavu, Korisnik će odmah obavestiti RTL o toj činjenici i promeniti Korisničku lozinku. U slučaju da RTL posumnja da su podaci za prijavu razotkriveni ili na drugi način zloupotrebljeni od strane neovlašćene osobe, RTL ima pravo da onemogući pristup Usluzi. RTL ima pravo da u bilo kom trenutku zatraži od Korisnika promenu korisničke lozinke. Promene će imati trenutni učinak i mogu uzrokovati privremene prekide u korišćenju Usluge.
Korisnik može da koristi Uslugu samo za ličnu upotrebu i u skladu sa ovim Uslovima korišćenja korisnika. Korisnik ne sme:
(a) koristiti Uslugu u komercijalne ili javne svrhe;
(b) koristiti Uslugu u nezakonite ili neprikladne svrhe;
(c) kopirati/reprodukovati, pozajmiti, prodati, emitovati, ili inače distribuirati, urediti ili na drugi način prenositi ili prilagoditi sadržaj Usluge;
(d) zaobići, izmeniti, ukloniti, produžiti ili na drugi način manipulisati bilo sigurnost, šifrovanje ili druge tehnologije ili softver koji je deo Usluge; ili
(e) na drugi način koristiti Uslugu protivno Zakonu o autorskom pravu i srodnim pravima, drugim zakonima ili ovim Uslovima korišćenja korisnika.
Korišćenje Usluge protivno ovom odeljku smatraće se povredom ugovora, što ovlašćuje RTL da raskine Uslugu sa trenutnim učinkom.
Pristup Usluzi
Kako bi pristupio Usluzi, Korisnik mora koristiti opremu koja podržava zahtijeve sistema. Ispunjavanje ovih zahteva sistema ne garantuje da će Korisnik biti u mogućnosti da koristi Uslugu neograničeno i iz razloga van kontrole RTL-a. Korišćenje Usluge može zahtijevati od Korisnika instalaciju softvera treće strane. RTL će pružiti informacije na web-stranici o tome koji se softver treće strane može koristiti, ali RTL nema svoj sopstveni softver i neće biti odgovoran za softver treće strane i nadogradnju istih.
Usluga zahtijeva da Korisnik ima pristup potrebnoj internet vezi. Korisnik je odgovoran za sve troškove povezane sa takvom vezom, uključujući troškove prometa podataka bez obzira gde unutar Teritorija Korisnik koristi Uslugu. Specifikacija zahtijeva za minimalnu brzinu učitavanja potrebnu za korišćenje Usluge dostupna je na web-stranici.
Samo one vrste uređaja trenutno navedene na web-stranici mogu biti korišćene i registrovane za Uslugu. RTL će imati pravo da s vremena na vrijeme utvrdi koji uređaj će se smatrati odobrenim na temelju trenutnog tehničkog razvoja i standarda. RTL ne osigurava sopstvene uređaje i ne preuzima odgovornost ni za kakve performanse odobrenih uređaja ili njihovu kontinuiranu kompatibilnost sa Uslugom i njenih nadogradnji.
U zavisnosti od pretplate Korisnik ima pravo da koristi i registruje Uslugu na broju uređaja i paralelnih streamova određenih za pojedini paket. Uređaji uključuju računare, telefone, tablete, pametne televizore ili druge odobrene uređaje. Promene registrovanih odobrenih uređaja mogu se izvršiti na računu Korisnika. RTL može odrediti pravila o učestalosti kojom registrovani odobreni uređaji mogu biti menjani od strane Korisnika.
RTL neće biti odgovoran za nemogućnost korišćenja Usluge ili za ograničeni pristup Usluzi zbog preopterećenosti interneta ili zbog greški ili problema vezanih za računare ili druge uređaje, mreže, elektroniku ili komunikacije, koji su izvan kontrole RTL-a.
Računari
Korisnik nakon registracije korisničkog računa Pretplate može sa svog računara pristupiti Usluzi putem stranice VOYO.ba, korišćenjem najčešćih i najnovijih pretraživača.
U slučaju potpune ili dijelomične nekompatibilnosti sa pretraživačem, Korisnik je odgovoran za instalaciju pretraživača potrebnog za pristup Usluzi VOYO.
Mobilni uređaji
Za prijatnije gledanje putem mobilnih uređaja savjetuje se korišćenje bežičnog interneta. Korišćenje Usluge putem EDGE/3G/4G mreža može, u zavisnosti od pretplate mobilnih operatera, uzrokovati dodatne troškove povezane sa gledanjem video sadržaja. Korisnik je u obavezi da proveri uslove pretplate sa operaterom telekomunikacijskih usluga i prikladnost istih za korišćenje Usluge VOYO putem tih mreža. RTL ni u jednom trenutku ne snosi odgovornost za na taj način nastanka mogućih dodatnih troškova.
Usluga VOYO dostupna je na Teritoriji uz preuzetu aplikaciju „VOYO” putem internet mreže (bežični internet, 3G/3G+/4G) na svim mobilnim uređajima sa operativnim sistemom iOS 9, Android 4.1 ili njihovim novijim verzijama.
Pametni televizor
Sadržaj možeš pratiti putem instalirane VOYO aplikacije na svom pametnom televizoru i Google Chromecastu, gde se nakon prijave svojom VOYO e-mail adresom i lozinkom tvoj online pristup povezuje sa aplikacijom VOYO na tvom pametnom TV-u.
Zbog velikog broja modela pametnih televizora i TV interfejsa, različitih softvera i njihovih brojnih ažuriranih verzija, ne možemo garantovati nesmetano praćenje sadržaja na svim uređajima.
Osnivanje pretplate
Pretplata se obavlja isključivo putem internetske stranice VOYO.ba. Nakon aktivacije Pretplate Pretplatnik može pristupiti sadržajima nakon prijave.
Pretplatom Pretplatnik ostvaruje pristup na sav sadržaj tog paketa na podržanim uređajima. Pretplata na Premium paket aktivna je od Datuma aktivacije.
Probni period
RTL može ponuditi korišćenje Premium sadržaja bez naknade za ograničeno razdoblje pod uslovima određenim u vezi sa ponudom i pretplatom. Korisnici imaju pravo na jedan Probni period po jednom korisničkom računu. Korisnik može prekinuti korišćenje sadržaja, u bilo koje vreme tokom Probnog perioda, bez plaćanja bilo kakve naknade. RTL ne naplaćuje nikakve naknade tokom Probnog perioda. Ako Korisnik nije raskinuo korišćenje Premium sadržaja tokom Probnog perioda, Probni period će se automatski i bez prethodnog obavještenja Korisniku preoblikovati u redovnu pretplatu za koju Korisnik mora da plati redovnu Pretplatu. Korisnik mora da raskine Pretplatu tokom Probnog perioda ako ne želi da plati istu.
Trajanje i prekid Pretplate
Pretplata za pristup na računaru, tabletu i pametnom telefonu ili nekom drugom uređaju koji podržava Uslugu zaključuje se na trajanje od jednog (1) meseca od Dana aktivacije.
Pretplata je na snazi do raskida Pretplate na inicijativu Pretplatnika ili na inicijativu RTL-a. Po aktivaciji pretplate, Korisniku će se svakih mesec dana naplaćivati iznos pretplate koji je odabrao.
Datum isteka Pretplate naznačen je u rubrici „Moj profil”.
U slučaju da Pretplatnik ne raskine Pretplatu pre datuma mesečnog isteka, Pretplata se automatski produžuje na sljedeće razdoblje od mesec dana. Međutim, automatska obnova Pretplate može se deaktivirati na VOYO.ba/podešavanja .
Pretplata se može raskinuti jedino putem internet stranice VOYO.ba/podešavanja.
Pretplatnik može otkazati Pretplatu u bilo koje vrijeme i bez ikakvog razloga. U tom slučaju, Pretplatniku neće biti izvršen povrat novca za mjesec koji je u toku i nastaviće da ima pristup Pretplati do kraja plaćenog razdoblja.
RTL može u potpunosti raskinuti/otkazati Pretplatu u slučaju:
- neispunjenja obaveza Pretplatnika o plaćanju Pretplate;
- ako Pretplatnik ne ažurira podatke o bankovnoj kartici po isteku njenog roka valjanosti;
- kršenja prava intelektualnog vlasništva vezanih za Sadržaj i/ili Uslugu;
- ako Pretplatnik ne ispuni bilo koju od obaveza nametnutih ovim Uslovima.
Raskid ili otkazivanje Pretplate na snazi je od dana isteka Pretplate.
Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora
Kupovinom Paketa izričito pristajete da pružanje usluga započinje pre isteka roka iz članka 79. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, broj 19/22) i da ste upoznati da davanjem pristanka gubite pravo na jednostrani raskid ugovora skladno članku 79. Zakona o zaštiti potrošača.
Korisnik kao pretplatnik razume i prihvata da ne može ostvarivati pravo potrošača na odustanak od ugovora koji je zaključen na daljinu po bilo kom merodavnom pravu, te ne može ostvariti povraćaj novca za pretplatu po ovom osnovu. Korisnik, međutim, može da raskine Ugovor u skladu sa pravilima sadržanim u ovim uslovima.
Prigovor
Korisnik skladno Zakonu o zaštiti potrošača ima pravo da podnese pisani prigovor, neposredno ili putem pošte na adresu: RTL Hrvatska d.o.o. za usluge, Krapinska ulica 45, 10000 Zagreb ili na adresu elektronske pošte: podrska@voyo.ba. Bez odlaganja ćemo pisanim putem potvrditi prispijeće prigovora koji je predan neposredno u poslovnim prostorijama i na primljene prigovore odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana.
Rješavanje potrošačkih sporova
Na sva pitanja koja nisu uređena ugovorom odnosno ovim uslovima primijenjivaće se relevantni propisi Republike Hrvatske bez primene pravila o rešavanju sukoba zakona i imperativni propisi Bosne i Hercegovine, u mjeri u kojoj je propisana njihova eksteritorijalna primjena.
U slučaju potrošačkog spora, a koje Korisnik može pokrenuti skladno Zakonu o alternativnom rešavanju potrošačkih sporova (Narodne novine, broj 121/16, 32/19), ne priznajemo bilo koje tijelo za alternativno rešavanje potrošačkih sporova kao nadležno za rješavanje tih sporova. Svi sporovi će se riješavati pred stvarno nadležnim sudom u Zagrebu.
Cijene i uslovi plaćanja Pretplate
Mjesečne cijene Pretplate navedene su na stranici VOYO.ba ili u Aplikaciji VOYO koja je na snazi na dan aktiviranja Pretplate. Navedene cene uključuju porez.
RTL može izmeniti cene Pretplate. Pretplatnik će o povećanju cene biti obaviješten putem obavještenja poslatog na adresu elektronske pošte navedene prilikom izrade računa, a najmanje sedam (7) dana pre stupanja povećanja cijene na snagu. Izmene cijena Pretplate stupaju na snagu od sljedećeg razdoblja Pretplate koje sledi datum izmene cena. Ako Pretplatnik nastavi da koristi pretplatu nakon datuma stupanja izmijene cijena na snagu, smatraće se da automatski prihvata nove cijene. Ako Pretplatnik ne prihvata izmenu cijene, može prekinuti Pretplatu na Premium paket pre stupanja izmene cijene na snagu i u skladu sa uslovima predviđenim ovim Uslovima korišćenja.
Način plaćanja
Pretplata se plaća unaprijed svaki mesec. Naplata se obavlja na web-stranici VOYO.ba, gdje je moguće odabrati jednu od kartica (MasterCard, Visa, Diners) Aircash ili Revolut kartice. Račun se prvi put tereti na dan prve aktivacije Pretplate, a sljedeće pretplate za neposredno predstojeći mjesec vršiće se unaprijed na isti dan u svakom mjesecu koji odgovara danu na koji je Korisnik sklopio Ugovor za Uslugu. Ako takav dan u tom mjesecu ne postoji, posljednji dan tog mjeseca biće datum plaćanja.
Pretplatnik je saglasan da ustupanjem podataka o bankovnoj kartici pristaje na mjesečno terećenje svog bankovnog računa putem broja bankovne kartice u korist RTL-a, a u iznosu mjesečne cijene Pretplate. U slučaju neplaćanja Pretplate u roku ili u slučaju neažuriranja podataka o bankovnoj kartici po isteku roka valjanosti, pristup Premium paketu će biti ukinut.
RTL može periodično stavljati Premium pakete pretplate na akcijsku prodaju, umanjenjem cijene putem kupona/vaučera ili promotivnih kodova koji su izdati od strane RTL-a ili njegovih partnera. Svi uslovi korišćenja koji su sadržani u posebnim i akcijskim ponudama i materijalno su različiti od ovih Uslova korišćenja, biće krajnjem korisniku dati na uvid na prikladan način.
Akcijske usluge mogu biti dostupne svim kupcima pod istim uslovima, a mogu biti i dostupne određenim kupcima tačno određene skupine. Uslovi akcijske prodaje biće detaljno opisani, posebno trajanje akcijske prodaje, ograničenje količina, visina popusta i sl. Nakon isteka roka akcijske prodaje RTL neće primati nove porudžbine pod uslovima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Raskid Ugovora
Ako Korisnik želi da raskine Ugovor, o tome mora da obavijesti RTL putem elektronske pošte na podrska@voyo.ba ili putem preporučene pošiljke na adresu u Zagrebu, Krapinska 45 ili, ako RTL nudi takvu mogućnost, putem web-stranice. U slučaju raskida putem web-stranice, RTL će poslati elektronsku poštu Korisniku sa potvrdom prijema obavještenja o raskidu.
Ako RTL želi da raskine Ugovor, RTL će o tome obavijestiti Korisnika elektronskom ili preporučenom pošiljkom, s tim da će Ugovor biti raskinut krajem u tom trenutku važećeg jednomesečnog razdoblja trajanja Ugovora.
RTL će biti ovlašćen da raskine ugovor sa trenutnim učinkom i u isto vrijeme učiniti Uslugu trenutno nedostupnom Korisniku u slučaju da:
(a) Korisnik zloupotrebljava Probno razdoblje ili Promotivno razdoblje ili njihove uslove, ili
(b) došlo je do neovlašćenog korišćenja Usluge ili postoje opravdani razlozi za sumnju da dolazi do takvog neovlašćenog korišćenja, ili
(c) Korisnik je pokušao da koristi Probno razdoblje više od jedan (1) put tijekom bilo kog razdoblja od uzastopnih 12 mjeseci, ili
(d) Korisnik je na drugi način počinio materijalnu povredu ovih Uslova korišćenja ili više puta krši Uslove korišćenja.
Sigurnost
Korisnik nije ovlašćen da preduzme ni jednu radnju koja može da utječe na Uslugu ili web-stranicu na način da iste više ne rade, postanu preopterećene, oštećene ili oslabljene. Korisnik takođe nije ovlašćen da utječe na korišćenje Uslugom od strane drugog Korisnika.
Korisnik ne može da pokuša da dobije neovlašćeni pristup mrežama, računarskohm sistemu, sadržaju ili informacijama koje se odnose na web-stranicu ili Uslugu. Kršenje odredbi ovog odeljka će se u svako doba smatrati materijalnom povredom Ugovora koja, između ostalog, može dovesti do raskida ugovora sa trenutnim učinkom.
Tehnička i korisnička podrška
Ako vam treba pomoć sa Uslugom, kliknite na FAQ (Česta pitanja). Tamo ćete pronaći odgovore na mnoga često postavljana pitanja i informacije kako direktno kontaktirati sa predstavnikom korisničke podrške. Za sva dodatna pitanja koja niste pronašli u Čestim pitanjima, molimo da pošaljete upit na podrska@voyo.ba, na drugi digitalno prikladan način (chat, kontakt-forma). U slučaju kontradikcije između ovih Uslova korišćenja i informacija koje ste dobili od Korisničke podrške ili sa drugih dijelova web-stranice, prednost imaju ovi Uslovi korišćenja.
Ograničenje odgovornosti, prekidi i zastoji u radu
RTL nastoji da konstantno radi na poboljšanju korisničkog iskustva gledanja, ali Korisnik je svjestan da tokom korišćenja Usluge može doći do prekida i zastoja. RTL će nastojati da održi dostupnost Usluge
7 dana u nedelji, 24 sata na dan, ali nije u obavezi da to i postigne. RTL može povremeno prekinuti pristup Usluzi VOYO zbog tehničkih potreba (poput popravki ili redovnog održavanja Usluge VOYO) bez prethodne najave Korisnicima.
RTL ne odgovara za smetnje u pregledanju video sadržaja koje korisnici mogu imati zbog nezadovoljavajućih tehničkih uslova ili nedovoljne brzine internet veze.
VOYO preporučuje korisnicima da pre registracije sa svojim dobavljačem elektronskih komunikacijskih usluga ili drugom stručnom osobom nezavisno provere tehničke uslove za pristup na VOYO.
Takođe, RTL nije odgovoran za (i) prekide ni nedostupnost Usluge nastale zbog bilo kakve neispravnosti uređaja ili (i) u slučaju nedostupnosti i/ili nefunkcionisanja ili kvarova na elektronskoj komunikacijskoj mreži i mobilnoj radiokomunikacijskoj mreži koji mogu potpuno ili delimično ograničiti ili otežati pristup Usluzi (na primer: zagušenje mreže, propust dobavljača internet mreže, električni kvar, nefunkcionisanje softvera ili opreme, itd.).
RTL ni u kom slučaju nije odgovoran za slučajne događaje i višu silu. Slučajnim događajima ili višom silom smatraju se izuzetno nevreme, prirodne katastrofe, požari i poplave, udari groma, atentati, slučajevi prekida i blokade telekomunikacijske mreže, šteta prouzrokovana virusima koje postojeća sredstva sigurnosti na tržištu ne mogu ukloniti kao i sve pravne i zakonodavne javne obaveze koje nameću nadležna tela, a koja mogu značajno uticati na ove Uslove korišćenja, ili bilo koji drugi slučaj više sile ili slučajan događaj. Višom silom smatra se i bilo koja druga okolnost koja se može smatrati višom silom u skladu sa mjerodavnim pravom.
Maloljetnici
Usluga može sadržati dijelove koji se smatraju neprikladnim za decu i maloletnike.
Usluga nije namenjena za korišćenje dejci i maloljetnicima bez uključenosti, nadzora i saglasnosti roditelja ili staratelja. Roditelj, staratelja ili druga odrasla osoba koja je omogućila djeci i maloljetnicima korišćenje Usluge snosi svu odgovornost za utvrđivanje prikladnosti sadržaja Usluge.
Prava intelektualnog vlasništva odnosno intelektualna svojina
Korisnik može koristiti Uslugu i njen sadržaj skladno Uslovima korišćenja isključivo za svoju ličnu upotrebu.
Sadržaj web-stranice i sadržaj Usluge zaštićeni su autorskim pravom, pravom o žigu i/ili drugim pravima intelektualnog vlasništva. Korišćenje Usluge ni na koji način ne predstavlja prijenos na Korisnika bilo kog ovlašćenja ili bilo kog drugog prava intelektualnog vlasništva na sadržaje Usluge ili Uslugu.
Platforma odnosno web stranica i sav sadržaj trenutno dostupan ili koji može u budućnosti postati dostupan na platformi odnosno web stranici, uključujući naročito, ali ne ograničavajući se na tekst, informacije, članke, kolumne, vijesti, vodiče, slike, video i/ili audio sadržaje, kompjuterski kod, baze podataka, dizajn, grafičke elemente, žigove i druge znakove, domene, trgovačko, robno i poslovno ime, nazive domena, patente, druge predmete bilo kog prava intelektualne svojine, i druge slične materijale uključujući i njihove kompilacije i zbirke, predstavljaju intelektualnu svojinu RTL-a ili trećeg lica od kojeg ga je RTL steklo na legitiman način pribavljajući licencu za korišćenje takvog sadržaja na platformi odnosno web stranici, i zaštićeni su pravom intelektualne svojine RTL-a i trećih lica sa kojima je RTL u ugovornom odnosu. Sadržaj obuhvata i sve pojedinačne dijelove članaka, kolumni, vesti i drugih materijala koji su sadržani na platformi odnosno web stranici i/ili čine deo Usluge ili koji će to biti, odnosno činiti u budućnosti.
Korisnik je upoznat i svestan da je RTL (uključujući i Partnere) uložio značajan trud, vreme, sredstva i resurse radi kreiranja, odnosno pribavljanja sadržaja i da celokupan sadržaj predstavlja značajnu intelektualnu svojinu RTL-a (i/ili Partnera) velike vrednosti. Korisnik je dužan da se u odnosu na sav sadržaj pridržava svih ograničenja koja predviđaju mjerodavna prava intelektualne svojine odnosno intelektualnog vlasništva i druga prava, kao i ograničenja koja su sadržana u ugovoru.
Korišćenje „kolačića“
Kada pristupate Usluzi, opšti, nelični podaci (broj posete, prosečno vreme posete sadržaju, posećeni sadržaj) se automatski beleže (ne kao deo prijave). Te podatke ne možemo povezati sa vašim ličnim podacima i oni su u potpunosti nelični. Te informacije koristimo za merenje privlačnosti naše Usluge i poboljšavanje sadržaja i korisnosti same Usluge. Vaše podatke ne koristimo u druge svrhe i ne posredujemo trećim osobama. Kolačići su nevidljive datoteke koje su trenutno sačuvani na vašem hard disku i omogućavaju prepoznavanje vašeg uređaja kada sledeći put pristupite Usluzi.
Koristimo kolačiće samo za skupljanje informacija koje se koriste za upotrebu Usluge i za optimizaciju svojih Usluga. Korišćenjem ove Usluge dajete svoju saglasnost za korišćenje kolačića.
Sve kategorije kolačića za koje je potrebna vaša saglasnost mogu biti onemogućene putem banera za kolačiće odnosno podešavanja kolačića na platformi odnosno web stranici, kao i putem podešavanja pretraživača koji koristite.
Politika kolačića sastavni je deo Opštih uslova i može se pročitati ovdje Politika kolačića.
Korišćenje i zaštita ličnih podataka
Cijenimo vašu privatnost i zato sve vaše lične podatke čuvamo u strogoj tajnosti. Sve naše internet aktivnosti su u skladu sa evropskim zakonima (Uredba (EU) 2016/679 Evropskog parlamenta i Veća od 27. aprila 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi sa obradom ličnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka kao i o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ , dalje u tekstu: Opšta odredba o zaštiti podataka ili GDPR) i zakonima Republike Hrvatske.
Politika privatnosti određuje upotrebu informacija koje ćemo zapamtiti od vas kada posjetite VOYO, registrujete se i izvršite kupovinu ili podatke koje ćete podijeliti sa korisničkom službom ili drugim odgovornim osobama ukoliko nas kontaktirate putem e-maila. Kao prijavljeni korisnik dobijate sopstveni korisnički račun (u daljem tekstu: Korisnički račun). VOYO savetuje da nikome ne otkrivate podatke o Vašem Korisničkom računu. Isključivo ste odgovorni za održavanje tajnosti i sigurnosti vašeg Korisničkog računa kao za sve aktivnosti koje se dogode na ili putem vašeg Korisničkog računa. Kupac je u obavezi da osigura da su navedene informacije u trenutku registracije tačne, i, prema potrebi, da ažurira svoj korisnički račun tačnim informacijama.
O svakoj zloupotrebi Vašeg Korisničkog računa dužni ste nas bez odlaganja obavijestiti. Ne odgovaramo za bilo koji oblik štete koja nastane neovlašćenim korišćenjem Korisničkog računa. Imamo pravo da u bilo kom trenutku tražimo od vas promjenu korisničke lozinke. Promjene će imati trenutni učinak i mogu uzrokovati privremene prekide u korišćenju Usluge.
Pravila o zaštiti privatnosti je sastavni deo Opših uslova i može se pročitati ovdje Pravila o zaštiti privatnosti.
RTL je imenovao službenika za zaštitu podataka kom se uvek možete javiti po pitanju zaštite privatnosti i ličnih podataka na: gdpr.general@rtl.hr
Web stranica: www.podrškavoyo.ba
Ovi Uslovi korišćenja primjenjuju se i na www.podrškavoyo.ba na odgovarajući način i u ograničenom vremenskom periodu u slučaju aktiviranja besplatnog koda koji će biti dostupan nakon prijave na www.podrškavoyo.ba .
Za vrijeme trajanja besplatne usluge nakon aktivacije predmetnog koda, a u vremenskom periodu koji je odredio RTL, lice koje se prijavilo putem predviđene forme smatra se pretplatnikom sukladno ovim Uslovima korišćenja.
Obavijest o obradi podataka nalazi se ovdje.
Promene Uslove korišćenja
RTL zadržava pravo da bez prethodne najave promijeni ili modifikuje Uslove korišćenja Usluge. Svaka promjena će biti objavljena na web-stranici. O važnim izmenama i dopunama Uslova korišćenja RTL može obavijestiti Korisnike objavljivanjem na web-stranici i/ili putem e-maila. Korišćenjem bilo kog sadržaja u sklopu Usluge smatra se da ste upoznati i saglasni sa najnovijim pravilima.
Datum stupanja na snagu: 13.3.2025.
Ažurirano: 13.3.2025.
Uslove u PDF formatu možete preuzeti klikom na ovaj link.s